Nachos..

Úgy gondoltam hogy a mai ebédünk egy jó kis borjúragu sok zöldséggel és túró gombóc lesz. Aztán eszünkbe jutott , hogy a múlt heti olasz pizza tésztának a felét lefagyasztottuk. Heuréka !

Rögtön jött az ötlet , mivel a szombat a tészta napunk , hogy nachost sütünk belőle , a borjúból pedig kukoricás mexikói tunkolós lesz. Kandurom kinyújtotta a tésztát egészen vékonyra  , háromszög alakúra vágta fel és kb 8-10 perc alatt kész volt a fini nachos.

Nachos

Nacos

Készítettem hozzá olivából és három gerezd foghagymából egy kis öntetet. Megforgattam benne , mint a steak burgonyát! A borjut apró darabokra vágtam , pirított hagymára és baconre pirospaprikát szórtam és bele a husit. Kb 1 órát lassú tűzön föztem, pirítottam és a vége elött ujhagyma zöldjét és kukoricát tettem bele.

Borju kukoricával

Borju kukoricával

Tálaltuk chili szósszal , tejföllel és házi paradicsom pürével. Mivel elég sok lett a nachos ezért még a délutáni moziszobára is marad rágcsálnivaló.

Az egész lakást belengi a foghagyma és a fűszerek illata . Nem kellemetlen!

És tálalva..

És tálalva..

Az ebéd mellé fogyasztott vörösborról , a pezsgőblogban olvashattok. Jó étvágyat mindenkinek !

1 hozzászólás

Kategória: Gasztro

1 responses to “Nachos..

  1. Visszajelzés: Dúzsi Tamás – Szekszárdi Merlot 2007 « Jodie pezsgő blogja

Hozzászólás